Levering, retournering en klachtenprocedure
VERLOOP VAN UW BESTELLING
1. Uw bestelling is geplaatst.
2. Het improdent-team verwerkt uw bestelling en maakt uw pakket klaar voor verzending.
WAT TE DOEN INDIEN U EEN KLACHT HEEFT OVER ONZE SERVICE?
Contacteer onze klantendienst via het emailadres info@improdent.be of op het telefoonnummer +32 57 46 95 14
LEVERINGSKOSTEN
De leveringskost wordt opgegeven in de overzichtspagina bij de bestelling.
Voor leveringen binnen de Benelux met een minimale verkoopwaarde van € 150 excl. BTW worden geen verzendingskosten in rekening gebracht.
RETOURVOORWAARDEN
IMPRODENT neemt enkel, na schriftelijk akkoord, goederen terug waarvan de verpakking ongeopend en onbeschadigd is.
Goederen met gebruikssporen en verbruiksgoederen met een houdbaarheidsdatum kunnen in geen geval teruggenomen worden.
Terugname van goederen kan enkel indien dit binnen de 15 dagen na factuurdatum geschiedt.
Het terugsturen van het goed is steeds op kosten en op risico van de klant. IMPRODENT staat niet in voor het ophalen van goederen die geretourneerd worden.
IMPRODENT zal een administratieve kost aanrekenen van € 5 per goed dat teruggestuurd wordt indien de waarde van het goed lager dan € 150 is.
Indien IMPRODENT zelf verantwoordelijk is voor het leveren van een verkeerd product zal IMPRODENT kosteloos instaan voor de vervanging door het correcte goed.
Na ontvangst en controle van het teruggestuurde goed zal IMPRODENT een kredietnota opmaken. De verzendkosten worden niet gecrediteerd indien de waarde van het goed lager dan € 150 is.”
NOG VRAGEN?
Aarzel niet contact op te nemen met onze klantendienst mocht u nog vragen hebben.
Voor landen die niet terug te vinden zijn in de webshop, gelieve ons te contacteren op het emailadres info@improdent.be”